Hallo vrijwilliger verhuur en beheer! (4-8 uur per week)

In Utrecht Oost staat het Mary Bargerhuis. Dit huis is onderdeel van YWCA Nederland, een vrouwenorganisatie die zich inzet voor het versterken van de positie en leiderschap van vrouwen. Naast (internationale) projecten verhuren wij een aantal zalen in het Mary Bargerhuis aan vrouwelijke ondernemers en gelijkgestemde organisatie om hen in staat te stellen of te ondersteunen in hun werk. Om dit mogelijk te maken, zijn wij op zoek naar een beheerder: iemand die het gezicht is van de vereniging richting de huurders, de administratieve zijde van het verhuur organiseert en een oogje in het zeil houd om de zalen netjes en in orde te houden.

Jouw werkweek

In een gemiddelde werkweek zullen de zaal of het kantoor een aantal keer verhuurd zijn. Op basis van deze verhuurmomenten en jouw beschikbaarheid ben je flexibel om je dag in te plannen: een bezichtiging, zaalcontrole en administratie kan je doen op een moment dat jou uitkomt. Wel zitten daar natuurlijk aan aantal standaard werkzaamheden bij:

  • Je houdt de verhuurmail en het Makelpunt-account bij en beantwoord nieuwe verhuuraanvragen tijdig;
  • Je beheert de lopende huurcontracten en stelt nieuwe contracten op voor nieuwe huurder;
  • Bij interesse in zaalhuur plan je een bezichtiging en leid je de potentiële verhuurder rond door het huis, leg je uit hoe het werkt en ben je het gezicht naar de huurders;
  • Je houdt de facturatie van de verhuur bij, wat betekent dat je de borgfacturen en afrekenfacturen voor de huurders opstelt en in samenspraak met het bestuur van de YWCA Nederland verstuurd. Bij terugkerende huurders maak je de maandfactuur op en ben je het contactpunt rondom de facturatie;
  • Je doet eens per week een ronde door het huis en checkt of alles netjes is, alle voorraad volledig en de afspraken gehouden zijn;
  • Je houdt contact met de huurders die binnen het pand wonen over de verhuuragenda en activiteiten in het Mary Barger Huis;
  • Je verzorgt de sleuteloverdracht per huurder door middel van onze sleutelkluis.

Voor deze vacature vrijwilliger verhuur en beheer heb je het volgende in huis:

  • minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • affiniteit op het gebied van boekhouding en/of huuradministratie;
  • goede kennis van Excel, kennis van huurrecht is een pré;
  • je bent iemand die zelf verantwoordelijkheid en initiatief neemt in je werk en richting collega’s;
  • een flinke dosis enthousiasme en je bent leergierig, flexibel en gastvrij;
  • wonen in Utrecht is een pré.

Stap over de drempel

en draag bij aan onze maatschappij door vrouwelijke ondernemers en maatschappelijke organisaties een thuis te bieden voor hun bijeenkomsten en werkzaamheden.

  • flexibele werktijden, de administratieve zaken maken het mogelijk om deels vanuit huis te werken;
  • een reiskostenvergoeding van 100% voor ov of een kilometervergoeding voor de auto;
  • een inspirerend netwerk van vrouwen die zich ook willen inzetten voor de positie van vrouwen binnen én buiten Nederland.
Lever jouw bijdrage en werk samen voor vrouwen bij het Mary Bargerhuis!Vragen? Willeke Bredewold, hoofd Huurzaken, neem telefonisch contact met je op als je mailt naar info@ywca.nl.
Een check op goed gedrag vormt onderdeel van de sollicitatieprocedure.